- សរសេកម្មវិធីដោយប្រើអនុគមន៍
- បង្កើតអនុគមន៍ ចំនួន២ ដែល នៅពេល
a=0 នោះវានឹងហៅអនុគមន៍ដែលមានមុខ
ងារដោះស្រាយ bx + c = 0 តែបើ a!=0
និងវានឹងហៅអនុគមន៍ដែលមានមុខងារដោះ
ស្រាយសមីការដឺក្រទី២៖ ax2 + bx + c = 0
Code
#include<stdio.h>
#include<stdio.h>
#include<conio.h>
#include<math.h>
float a,b,c,x1,x2,x,delta;
void fun()
{
if (b==0)
printf("canot
do!");
else
{
x=-c/b;
printf("x=%f",x);
}
}
void fun1()
{
delta=(b*b)-4*a*c;
if (delta==0)
{
x1=-b/(2*a);
printf("x1=x2=%.2f",x1);
}
else
{
if
(delta<0)
{
printf("No
root!");
}
else
{
x1=(-b+sqrt(delta))/(2*a);
x2=(-b-sqrt(delta))/(2*a);
printf("x1=%f
x2=%f",x1,x2);
} }
}
void main()
{clrscr();
printf("Input
a:");scanf("%f",&a);
printf("Input
b:");scanf("%f",&b);
printf("Input
c:");scanf("%f",&c);
if(a==0)
fun();
else
fun1();
getch();
}
No comments:
Post a Comment